środa, 8 lipca 2015

Będąc w Kolonii, odwiedziłem dwie burgerownie. Pierwszą była Die Fette Kuh, z której relację znajdziecie TU. Po tak dobrym burgerze, jaki miałem przyjemność tam zjeść, nie spodziewałem się otrzymać czegoś lepszego tutaj. Jednak bardzo pozytywne opinie internautów, nie pozwoliły mi ominąć tego miejsca.



Freddy Schilling znajduje się w pobliżu Zupplicher Platz (jest jeszcze druga lokalizacja tej restauracji - Eigelstein 147), czyli miejsca tętniącego życiem szczególnie w ciepłe sobotnie wieczory. Będąc tam w piątek, wczesnym popołudniem, nie zastałem tak spektakularnego ruchu jak dzień wcześniej w Die Fette Kuh.



Klip i piosenka promująca restaurację :) 


Poprosiłem o pikantnego BBQ Burgera który nosi nazwę Brunos Brenner, jak zawsze mid rare. Zapytany czy chcę ser i bekon potwierdzam, nieświadomy dodatkowych kosztów, tym związanych, ale na szczęście jest to tylko 50 centów za ser i 80 za bekon.




Burger wyposażony w bułkę z ciemnego pieczywa, wygląda dobrze. U Freddiego Schillinga kucharz używa niemalże identycznego grilla jak ten z Die Fette Kuh, jednak tu nie wyczuwam silnego aromatu grilla. Ale ku mojej uciesze, przygotowane zostało ono wedle zamówienia.




Zarówno soczyste mięso jak i rzadki sos sprawia ze z burgera dosłownie się leje, a zbyt mała bułka nie jest w stanie wchłonąć tego wszystkiego. Ręce całe w sosie, ale sztućcami burgerów nie jadam. Duża ilość chrupiącego bekonu, smaczny sos bbq wraz z pikantnymi papryczkami dobrze smakują. Jedzenie sprawia wiele przyjemności, nie jest to co prawda tak spektakulany burger, jak dzień wsześniej, jednak jest wystarczająco dobry, abym konsumpcję zakończył usatysfakcjonowany.




Szczerze mogę polecić to miejsce na mapie kolońskich restauracji z burgerami. Mimo, że odwiedziłem tylko dwa spośród co najmniej dziesięciu burgerowni, myślę że Freddy Schilling zdecydowanie wart jest uwagi.


Ocena
Lokal/obsługa:
Mięso:
Bułka:

 Inne składniki:

Ocena końcowa:



Info
Kyffhäuserstrasse 34, 50674 Kolonia, Niemcy
Niedz. - Czw.: 12:00 - 22:00
Piąt. - Sob.: 12:00 - 23:00

http://www.freddyschilling.de/
https://www.facebook.com/freddyschilling



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Krowie kanapki © 2014 | Powered by Blogger | Blogger Template by DesignCart.org