niedziela, 14 czerwca 2015

Wreszcie, od czasu powstania Krowich Kanapek, udało się skosztować burgera poza granicami Polski. Będąc w Niemczech (niestety bez Inki) udałem się  ze znajomymi do Bonn, gdzie znajduje się Cowboys Burger Saloon. Internet podpowiedział, że jest to najlepsze miejsce na burgera w tym mieście. Jako fana Dzikiego Zachodu, nazwa tego miejsca dodatkowo mnie zachęciła. Dodać należy, że nie jest to jedyna lokalizacja Cowboys Burger Saloon, w sumie jest ich trzy, pozostałe w Dortmund i Koblenz.




Restaurację widać już z daleka. Tuż przed wejściem na beczce siedzi kukła kowboja i serdecznie wita przybywających gości. Wewnątrz spory ruch. Sala pełna, kucharze uwijają się za ladą, gdzie od czasu do czasu błyskają płomienie spod grilla. Elementy wystroju nawiązują do westernów. Jednak klimat mocno psuje muzyka, zamiast spodziewanego country, rozbrzmiewają niemieckie, popowe hity.



Chuck Norris

Zamawiając, poprosiłem sprzedającą panią o zaproponowanie mi burgera. Polecony mi został lekko pikantny Chuck Norris. Zauważyć należy, że każdy z burgerów nazywa się tak, jak znany z westernowego kina aktor lub postać.
Wszystkie burgery dostępne w wersji małej 100 gram wołowiny lub dużej 180 gram.

Clint Eastwood
Dla zainteresowanych, zamieszczam zdjęcie menu, nie będę udawał, że znam niemiecki i próbował tego tłumaczyć.


Burger posiada znaną wszystkim maślaną bułkę, która została dobrze podpieczona z obydwu stron.
Mięso nosi eleganckie ślady grilla, na którym to spędził on ciut za dużo czasu. Co prawda charakteryzowało się wilgotnością wewnątrz, jednak kilkanaście sekund mniej, sprawiłoby, że byłbym bardziej zadowolony. Dodatkowo nie spodobała mi się przyprawa dodana do mięsa - coś podobnego do gałki muszkatołowej. Niestety według mnie zepsuła jego smak, w którym zabrakło także spodziewanego aromatu grilla.

Chuck Norris

Także Chuck Norris

Słodki sos bbq zmieszany z czerwoną i prażoną cebulą dobrze smakował i pasował do całej reszty.

 
Podsumowując, Cowboys Burger Saloon nie spełnił moich oczekiwań, czułem zwyczajny smakowy niedosyt. Nie można powiedzieć, że serwują tu złe burgery, jednak wymienione wyżej składowe spowodowały, że całość mnie nie zachwyciła.

Ocena
Lokal/obsługa:
Mięso:
Bułka:
 Inne składniki:
Dodatki:
____________________

Ocena końcowa:



Info
Römerstr. 2, 53111 Bonn, Niemcy
Pon. - czw.:
11:30 - 22:00
piąt.:
11:30 - 23:00
sob.:
13:00 - 23:00
niedz.:
13:00 - 22:00



http://cowboys-burger.de/

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Krowie kanapki © 2014 | Powered by Blogger | Blogger Template by DesignCart.org