niedziela, 11 października 2015

Recenzja ta jest drugą częścią relacji z odwiedzin Gdyni. Część pierwsza - Baranola Burger.

Drugą restauracją odwiedzoną przeze mnie tego dnia, był znajdujący się przy tej samej ulicy co Baranola, 3Burger. To miejsce wyróżnia się na tle innych tym, że oferowane tu burgery mogą być zrobione nie tylko z wołowiny, ale także z dziczyzny, baraniny lub kurczaka. Tak więc do wyboru mamy 4 rodzaje mięsa. Menu zawiera 4 grupy kompozycji, odpowiednio dopasowanych do rodzaju mięsa, najwięcej oczywiście dla wołowiny. Z tej części menu wybieram, wolę nie ryzykować, poza tym dla mnie burger to krowa, no i muszę być rzetelny wobec nazwy tego bloga. Dodatkowo możemy wybrać wielkość mięsa spośród także czterech, jednak tylko dla podstawowego El classico (M - 100g, L - 150g, XL - 200g, XXL - 300g). W przypadku pozostałych burgerów jest możliwość wyboru 200 lub 300 gramowego mięsa. Polecam zapoznać się z menu, aby sprawa stała się jasna.



Wybór pada na Bekon Burgera, który z racji posiadania podwójnego bekonu zawiera 180 gramów mięsa (zamiast 200 g). Małe info, od dziś nie piszę już, że nie zostałem poproszony o wybór stopnia wysmażenia mięsa, częściej ma miejsce brak tego pytania, dlatego zaznaczę, jeśli kelnerzy lub kasjerzy sami o to zapytają podczas kolejnych wizyt. Tak jak w Baranoli, proszę o 'prawie surowe' mięso.



Po chwili zostaje mi podane zamówienie - burger ciasno zawinięty w papier, przypominający gazetę. Zaczynam... Bułka w porządku, nic do zarzucenia, nic do specjalnego zachwalenia. Odpowiedni rozmiar i konsystencja. Mięso tutaj także powstaje na płycie do smażenia i także tu zostało przygotowane tak jak chciałem. Widzę, że prośba o 'prawie surowe' lepiej się sprawdza niż o 'mid rare'. Po kilku kęsach czuć, że zawarte wewnątrz grube plastry bekonu przejmują wodze nad smakiem i jest on wyczuwalny bardziej niż którykolwiek za składników. Dla mnie plastry były za grube. Wolę kiedy są cienkie i chrupiące. Jednak inni mogą być zachwyceni tak dużą ilością boczku, w końcu zamówili burgera z bekonem i bekonem chcą się delektować. W składzie znajduje się rukola, smażona cebula oraz sosy: majonezowy z zielonym tabasco i serowy.



Burger był ok, jednak po konsumpcji zarówno w ustach jak i na dłoniach czułem tylko smak i zapach bekonu. Znacznie więcej radości daje mi pozostały aromat grillowanej na ogniu wołowiny, którego podobnie jak w Baranoli, tutaj także nie było mi dane doświadczyć.


Ocena
Lokal/obsługa:
Mięso:
Bułka:
 
Inne składniki:
Dodatki:
________________________

Ocena końcowa:


Info
ul. Świętojańska 61, Gdynia
Pon.-Czw.:
11:00-22:00
Piąt.-Sob.:
11:00-00:00
Niedz.:
12:00-22:00

http://www.3burger.pl/
https://www.facebook.com/3Burger/




 

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Krowie kanapki © 2014 | Powered by Blogger | Blogger Template by DesignCart.org